..

Friday, January 8, 2010

Bunga-bunga cinta

Setelah agak bosan menggunakan layout hijau, ai telah beralih arah kepada layout yang baru. Bukan beralih arah sebenarnya, tapi lebih kepada kembali ke pangkal jalan. Kenapa ai berkata begitu? ini kerana ai bukan minat sangat pon dengan kaler hijau..tapi sebab terpaksa u! Hipokrit di situ. Dan oleh kerana pada masa tu ai takde masa (konon) nak cari layout cantik-cantik, ditambah dengan ai yang memang buta html..memang tertangguh la keje-keje penambahbaikan blog ai neh.

Secara jujur dan tulus ikhlas, ai minat kaler pink+hitam..putih pun ye jugak. Hasrat yang lama terpendam akhirnya ai luahkan jugak hari ni..hahaa. Bukan senang ye tuan puan sekalian, nak bertukar wajah ni, sebab bagi ai..ianya memakan masa yang lama. Dari dulu lagi nak tukar, tapi bila difikirkan balik, rasa sayang yang menebal terhadap layout hijau tu menghalang ai untuk beralih kepada yang lain. Lebih kurang kena mandrem gitu la.


rindu-rinduan jadi kenang-kenangan.

Ini la layout kecintaan ai dulu dan bukannya hasil tangan sendiri. Tepek je code terus siap..huhuu. Tapi hijau itu indah kan? Segar juge. Ni rasa cam nyesal neh..hahaaa. saiko ko aina!!

Ini layout yang baru. Nampak agak kehitaman dan terserlah kegojesan sedikit (perasan)..tapi tak mengapa..i lykee. Ohh..kalau anda perasan, ada unsur "mata pencarian" di situ..yakni tabung kawen ai (pesanan penaja : sila la klik ye). Layout ni ai pandai-pandai sendiri, main campak je apa-apa yang patut di bantu oleh tutorial dari nescafe ais. Tengkiu bro. Tutorial di blog anda memang membantu saya.

Haa..kalau anda perasan, cara penulisan ai pun ada kelainan sedikit. Penggunaan ai adalah ganti nama kepada (Aina) ataupun (saya : I ). Agak terserlah kesopanan dah kesusilaan di situ. Insyaallah, kalau dalam entry "maki hamun" pun..ai tetap mengekalkan adab sopan ini. Ehemm!!

Sekian dari bilik berita..muahahaa.


P.s : Jahat ko JT, cakap blog aku cam bil letrik tertunggak. Sampai ati!! Fire ko satu kali!!



31 comments:

Cik Wanie said...

salam aina,

ok jugak layout nie,
nampak elegan saja:)
hihihihihi

Cik aiNa said...

to cik wanie:

thanks cik wanie..tu la, name professional sket..hahaaa

||| PöJìé PööH ||| said...

redup mata memandang :)

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

cik aina,

comel juga layout baru ni..

=)

dak eina said...

salam kak ;)

simple jew ye lay0ut baru nie. tp c0mel. melet0p kt header tu. ;)
dak eina p0n bru tukar lay0ut jgk *pr0mote nie ;)

black_mel said...

haha...tp kaler hitam ni mcm jiwa memberontak jer...tp xpe...cntik jugak....hitam putih memang masuk...

Cik aiNa said...

to pojie:

hari tu..hijau mata memandang..ni redup lak ye? haha

Cik aiNa said...

to gadis :

tengkiu2..kembang semangkuk da neh

Cik aiNa said...

to dak iena:

yeke?
tahun baru,..ramai yg tukar layout baru

Cik aiNa said...

to black mel:

memberontak nak kawen! hahahaha

[z@ck] said...

welcome to the club
=)

fyfahツ said...

wah semakin gojes:)

Cik Rara said...

layout ni pn nice jgk la cik aina.. :)

DilOt said...

wah wah...kulit baru ye aina...

dilot lebih suka yg ni sbb..ada kaler itam..hehe..

Cik aiNa said...

to zack:

hee..tengkiu2

Cik aiNa said...

to fyfah:

jgn la cakap cemtu..malu i..haha

Cik aiNa said...

to cik rara:

aina lebih suke yang ni..pebret colour

Cik aiNa said...

to dilot:

sempena ngan tahun baru..dan maal hijrah,,kena berhijrah la..huhu

farenova said...

suker2... yg penting bunga tetap ade

fiD said...

tahniah kak, memang cantek n seksi, ehekz! jgn lupe aproved me kat fb! fid cuberteraitest

fiD said...

tahniah kak, memang cantek n seksi, ehekz! jgn lupe aproved me kat fb! fid cuberteraitest

Cik aiNa said...

to farenova:

ahaks..bunga tu konpem ade kak..

Cik aiNa said...

to fid:

okeh..taun depan ai approve..haha

sasha* said...

cantik yang.i tak sedia lg nk tuka layout i yg hitam tu.sbb feveret kaler i mmg hitam putih huhuh

Nescafe ais said...

Sekadar berkongsi tutorial saja.LOL

Tapi layout hijau tu pun menarik juga. Gua mesti pilih. Hehe

'AQILAH said...

heeee..cantik !

Cik aiNa said...

to sasha:

yeke..i lak suke kaler2 cmni. lame dah nak tukar, tp x menjadi

Best Of Me 321 said...

masih tak paham dengan maksud gojes, apa itu gojes? adakah kacang gajus? :D

wazy said...

salam...

Dah ok layout ni,clean n clear je,cayok2

Cik aiNa said...

to BOM :

GOJES tu macam ape ek..menarik la kot..cun, sexy..haha

Cik aiNa said...

to wazy:

thanks wan..lpas xnak tukar lain lg dah..