Yayay!! aku dah oke..life must go on..kan,..kan. Sangat kejap masa berlalu, sekarang da masuk ramadhan yang ke-12, da hampir separuh..tapi puasa aku tak penuh pun..uwaaaa. Jenuh nak mengganti nanti.
Since today dah masuk 2nd Sept, ade la dalam beberapa minggu lagi nak raya..yay! Sangat hepi..24hb engage..27hb lak bufday aku. Macam banyak lak benda hepi yang akan berlaku. Itu hanya perancangan aku la, tapi Tuhan yang lebih mengetahui dan menentukan semua ni. Hopefully, semua nyer berjalan lancar. Bulan September bulan kegembiraan la kot..hahaa.Sebab setelah aku tersedar dari mimpi ngeri yang berlaku pada bulan August lepas..macam-macam yang berlaku. 2 bulan kat rumah baru..aku rasa macam 2 tahun..
Peristiwa yang berlaku pada 31 August lepas ialah erm...biarla aku ceritakan since aku pun da ok kan..kawan-kawan pun tak tahu apa yang terjadi, nampak lak macam aku ni tersaiko lebih. Oke..peristiwa nyer ialah..rumah aku yang sebelom ni ada dalam entry pasal ade orang nak pecah masuk..sekali memang betol terjadi..pada pagi 31 August tu..jam 11.32 pagi..masa tu adik aku nak siap2 pegi keje. Penjahat 8&##%@& tu acu pisau kat leher adik aku..nasib baik dia tak cedera ke ape..tapi kesan calar kat leher die ade sket dan tangan die yang kena ikat tu memang ade kesan la. Pasal gaduh ngan die tu..malam nyer..die keras kepala..nak pindah ngan aku tapi taknak tolak ansur..susah la kan...oke .abaikan!
Dan dalam entry lepas..bulan August juga aku accident..19 August, 2 hari before puasa. Sadis kan? Memang nasib baik tak teruk. Tu aku cakap..pada 1st Sept yakni semalam..aku terase macam baru tersedar dari mimpi ngeri. Aku taknak cemarkan bulan Sept dengan ape-ape kejadian lagi..cukup la! Bagi aku..bulan 9 adalah bulan kegembiraan..dan aku percaya ade hikmah disebalik ape yang terjadi..taknak risau, taknak tension lagi...kite kena kuat..kan kawan-kawan? heeee...peaceeee ***
Since today dah masuk 2nd Sept, ade la dalam beberapa minggu lagi nak raya..yay! Sangat hepi..24hb engage..27hb lak bufday aku. Macam banyak lak benda hepi yang akan berlaku. Itu hanya perancangan aku la, tapi Tuhan yang lebih mengetahui dan menentukan semua ni. Hopefully, semua nyer berjalan lancar. Bulan September bulan kegembiraan la kot..hahaa.Sebab setelah aku tersedar dari mimpi ngeri yang berlaku pada bulan August lepas..macam-macam yang berlaku. 2 bulan kat rumah baru..aku rasa macam 2 tahun..
Peristiwa yang berlaku pada 31 August lepas ialah erm...biarla aku ceritakan since aku pun da ok kan..kawan-kawan pun tak tahu apa yang terjadi, nampak lak macam aku ni tersaiko lebih. Oke..peristiwa nyer ialah..rumah aku yang sebelom ni ada dalam entry pasal ade orang nak pecah masuk..sekali memang betol terjadi..pada pagi 31 August tu..jam 11.32 pagi..masa tu adik aku nak siap2 pegi keje. Penjahat 8&##%@& tu acu pisau kat leher adik aku..nasib baik dia tak cedera ke ape..tapi kesan calar kat leher die ade sket dan tangan die yang kena ikat tu memang ade kesan la. Pasal gaduh ngan die tu..malam nyer..die keras kepala..nak pindah ngan aku tapi taknak tolak ansur..susah la kan...oke .abaikan!
Dan dalam entry lepas..bulan August juga aku accident..19 August, 2 hari before puasa. Sadis kan? Memang nasib baik tak teruk. Tu aku cakap..pada 1st Sept yakni semalam..aku terase macam baru tersedar dari mimpi ngeri. Aku taknak cemarkan bulan Sept dengan ape-ape kejadian lagi..cukup la! Bagi aku..bulan 9 adalah bulan kegembiraan..dan aku percaya ade hikmah disebalik ape yang terjadi..taknak risau, taknak tension lagi...kite kena kuat..kan kawan-kawan? heeee...peaceeee ***



*

















