..

Tuesday, July 21, 2009

Myspace oh Myspace!!!


Myspace? ya,.dulu aku memang agak addicted ngan menda alah nie,tapi skarang tidak lagi.
cintaku beralih pada blog "dia aina" lak. Maybe ramai antara bloggers kat luar sane yg ade myspace..kan2?
some of them..cakap penah ternampak aku la ape la..ngehehe.ye la tu kot. Mane x nyer, aku join myspace since may 2006..until now

Recently, aku ade terase nak delete myspace neh,cam da bosan..aku tak layan sgt da..lagipun myspace sesuai utk mereka2 yg still mude belia,cam aku umur da meningkat,some more..aku pun da nak tunang kan..memang tersangat la tidak sesuai. En.ayie ade gak suruh delete..tapi aku cakap.."nanti dulu la"..hehe.sbb..syg tau ngakk..nak delete neh..bukan ape..ramai gak bestfren aku jumpe kat myspace..

Tapi disebalik tu ade gak kisah duka..sakit ati..dan sewaktu dengannyer pasal myspace neh..
oke..aku cite yg best dulu la kan..

aku jumpe ramai kawan2 kat sini..antaranya :

- ynaaohynaa


one of da blogger yg bole dikire glamer ..hehe.
aku da lame kenal die..
she's nice..kitaorg dlu salu lepak same, bertukar2 cite, mcm2..
skarang die da tunang..nak kawen da pun..
"darl..i pray 4 ur happiness..mmuahh"

aku juge jumpe gule2 ati ku kat sini :

-en.ayie



die ngorat aku ngan satu ayat je
"sombong nyer cik aina kite.."
hahaaa..
tapi itu dulu oke..skarang ayat tu tidak boleh diguna pakai lagi..
coz hati ini sudah tertutup rapi utk di ngorat..lalala~

Dan ape yang x bestnyer..klo kena serang ngan gf org..cakap kite kaco bf die la, ape la..saiko je! mcm la bf die hensem sgt, aku nak terhegeh2.ceitt!!
lagi yg aku xkan lupa..ade satu minah ni cam saiko marah2 aku, tapi duk cite blakang..tapi xde pun berani nak face to face ngan aku..hahaa..
macam2 perangai budak2 myspace neh..
ade yg ok..mmg ok sgt la..bole jadi dibuat kawan.
kalau yg K.O tu xyah cakap berlambak jer.
so..conclusion nyer..pandai2 la cari kawan, sebab orang ni bermacam2 jenis..
sometimes..ade jugak yg kuar dengan "pakej lengkap"!!
sekejap boleh jadi "baik giler"..dan kejap lagi boleh jadi "jahat giler".

lagi satu..bile cite pasal jantan2 yg aku kenal yg tak kurang saiko nyer..
bile kite tolak cinta die la kan..
cam s**L je die wat kite,
fitnah la..jadi batu api la..macam2.
so..juz be careful okeh.
aku selalu jumpe orang spesis camni.

Bile dipikirkan balik..persetankan la mereka2 yg tah ape2 tu..coz ramai kawan2 aku pesan xyah la delete myspace nie, biar je camtu..so..for da moment, ngan rase was-was nyer aku pn decide xnak delete la..
..later on..klo cam da confident nak delete..aku delete je la tanpa was2.
hahahaaha~

bebelan ku tamat disini..daaa!

P/s : no sentap2 oke..







30 comments:

YnaaOhYnaa said...

ehehehe.. =) name i disitu..
thanx babe.... rindu zaman dulu2...

Aina Rahman said...

to ynaa :

i pn windu zaman dolu2..
isk3..sedeyh lak

SheQeEN.. said...

kita plak nk delete tp tak dapat coz myspace pkai email lama. and email tu plak da mati. so delete segala apa yang ada dlm tu, da tggl kosong da sekarang. nmpk suci je. =3

Dana Telecom said...

Myspace dengan berjuata cerita. :)

Unknown said...

heheh..nani pon dah delete ,myspace last week...dah tak lyn da..nani join myspace ms 2004 tak silap la..takpon 2005

Aina Rahman said...

to sheqeen :

heee..bagus2..ramai yg da beralih arah kan..

Aina Rahman said...

to dana:

heeee..tau xpe..

Aina Rahman said...

to naniey:

iyeee..sesungguhnyer mespes itu membosankan!!

said...

teringat kenangan jatuh chenta di myspace....hehehe


tp skang kenangan tinggal kenangan....

hu hu hu

Anonymous said...

salam ziarah..

Aina Rahman said...

to yanie:

xpela yanie..jom la kite same2 mengulit kenangan..hehe

Aina Rahman said...

to fl :

iye2..slalu ziarah ke sini oke

anN said...

hahaha... aoh tw aien pn dh jemu bnde2 yg seumpama myspace 2.. kdg2 mmg de niat nk delete.. tp pkir blik rmai dak2 sek kt c2.. so, bio je la... juz log in skjap2 je.. hehehe

skg setia n nk bjinak2 ng blog lak.. hahaha

aina jmpe gule2 2 kt myspace... aien kat friendster... hahaha

lawak tw klu d`pkir blik hahaha

cn said...

baru jerk kena serang ngan pmpuan mne ntah ngaku awek my boy kat myspace..
sengal jerk pmpuan tu..
my boy lgsung tak kenal die..
kuikui..
lps kejadian itu, myspace ni amat la membosankan dan menyengalkan..!
huh!~

arrizz said...

hmm..besalah myspace, mcm2 ade..

nana~ said...

aina...myspace saya dah berkubur dah. lama gile tak check myspace tuh

Aina Rahman said...

to aien's corner:

tu la..jumpe die kat sana..ngeee. da takdir jumpe cmtu kan..terima je la

Aina Rahman said...

to eyes143:

pmpuan yg cmtu mmg berlambak kat mespes neh..laki xde lak cmtu..mmg menyakitkan hati. yg x tahan, pmpuann tu yg lebih2..

Aina Rahman said...

to al-wann:

hahaa...btol3..macam2 adaaa

Aina Rahman said...

to cik nana:

aina pn da bosabn ngan mespes skg..on9 pn kejap2 je. x mcm dulu da

Reflisia said...

darling kita ni list fren tak dalam myspace?alamak cnfused la..erm tak kisah lah as long as kita dah fren now kan...

Aina Rahman said...

to reflisia:

ahaaa..x kesah la memane babe..janji da kawan kan?

Mak Jemah said...

cik oren tiada myspace
ketinggalan zaman sungguh..muahaha

Aina Rahman said...

to cik oren:

hahahaa...xpela cik oren..
zaman itu mmg perlu kite tinggalkan..haha

Nine said...

Salam perkenalan...
^_^

Anonymous said...

wah..
mengimbas kngn nmpk..
hehe..
lionteen pun xactv da maspace tu..
boshan la..

Enchek Sepang said...

haha am ade je kot ms, n of coz am tau gek ynaaohynaa tu. tp am knl dier sbb am knl kwn dier. eeee am sdri pn da agk kurg ngan ms, skg ni da hide icon online. xnk semak2kn dri ngan org2 xknl.. da de kwn yg 4thn pn knl kt ms tu. ahaks so am lg lama la dr aina kn.. hik3

Aina Rahman said...

to am:

aaaa..xpe2..wlau cmtu..mespes suda membosankan skg..haa

yanamib said...

setuju sgt dgn gurlz yg merepek kt mespes tu..mmg saiko xtentu psl..adeh..xphm life dorg ni...
kdg2 rase klaka gak..huhu..
tp mende2 tu mmg wat mespes jd sgt2 la bosan...jum delete mespes beramai2..lalala~~

faisal awiengs said...

gubahan ini untuk sapa..?
cantik pe..ok la...
hehehe
anyway...thx 4 follow me..hehe