..

Friday, July 2, 2010

Perlawanan bole sepak antara - Go go ale ale.. VS.. Wakaka eh eh



Wakaka eh eh terdiri daripada 2 orang pemain jer, iaitu Aina alonso dan Helene torres. Walaupun berdua saya yakin mereka mampu menggegarkan arena bola sepak pada hari ini. Ini kerana semangat yang ada pada mereka berdua memang tak boleh disangkal lagi.

Berbeza dengan go go ole ole...(namanya macam kuih ole2 la pulok), dibintangi oleh 3 pemain terkemuka pada masa kini iaitu Tash Ronaldo, Iman Fabiano dan Pojie kaka. Saya tau mereka memang hebat. Tapi bolehkah wakaka eh eh mengalahkan Go go ole ole..jom kita saksikan.





Inilah 2 pemain Wakaka yang dimaksudkan. Di sebelah kanan ialah Helena Torres, manakala di sebelah kiri pula ialah Aina Alonso. Maskulin je dorang kan..kan? tergoda aii. Dengan aina alonso tidak dapat menahan perasaan malu berhadapan dengan Go go ole ole memandangkan Tash Ronaldo merupakan pemain pihak lawan yang diminatinya. Sebab tu la pipi alonso kelihatan merah kebabom. Malu katanya. Manakala Helena Torres tersenyum dengan penuh perasaan bangga kerana terpilih sebagai pemain kesukaan ramai pada abad ini.


Go go ole ole..macam samseng kampung pisang daa dorang ni. Yang sebelah kanan tu kacak, rambut ketak²..macho semuanya. Ehem..ehem. Dari kiri Tash Ronaldo, Pojie Kaka dan Iman Fabiano. Iman nampaknya tak berapa nak senyum sebab menyampah melihat wakaka dengan aksi poyo. Tash Ronaldo memang seorang yang periang dan asek tersenyum di dalam apa jua keadaan. Manakala pojie kaka..memang sukakan pertarungan ini kerana pihak lawan adalah waKAKA eh eh dimana ade persamaan nama di situ. Dan..jangan terkejut jika satu hari nanti pojie kaka berpaling tadah dengan menjadi bintang wakaka eh eh.


Yea..pertarungan dimulakan dengan wakaka menyerang ole ole. Lincah nampaknya pemain wakaka jika dibandingkan dengan ole ole.



Iman semakin menyampah apabila 2 pemain wakaka cuba merampas bola dari beliau dan dengan muka yang masam dan agak ketat, iman terus mengelak dari diserang oleh kedua² maskulin tersebut. Dalam hati beliau berkata "nak cuba goda i le tu..ishh, menyampah, menyampahh ...tak kuasaaa aiiii. Eeee...rimas lah!!! "



Ronaldo sedang menunjukkan skill menimang bola dengan badan nampaknya. Kelihatan beliau sangat macho dan tersenyum je walau apa jua yang dilakukan. Tak dapat score pun senyum, apa2 pun senyum la..sebab beliau macho..heheh




Nampaknya pojie kaka sedang mengusai bola. Dan kelihatan alonso sedang berusaha untuk merampas bola tersebut untuk diberikan kepada Torres. Dan..sempat berkata "U nak kapel ngan i tak? kalo nak..bak sini bola!!!" Lantas...dengan rasa sukacita bola diberikan kepada Alonso.


Aksi terlampau dari Helena Torres..kih3. Ini kerana ramai peminat beliau terjerit² memanggil nama Helena..helenaa..torres...torrehhhh! =P




Pojie kaka sedang mengejar Aina alonso kerana Alonso sedaya upaya untuk menjaringkan gol yang pertama..yeaa. cayyokk. Pojie kaka pula seolah² memberikan peluang kepada Aina Alonso kerana terpegun dengan kemaskulinan beliau. Sambil mengejar beliau sempat mendendangkan lagu.."tumpas se air..yu mush kurair..tum ne na jani kia...lalalaala~~"



Aksi rembatan yang tip top. Dah macam shuffle da saya tengok. Menyampah pun ade..huhuu.





Dann..Gol. Teka..sape yang menang??? =P

Sekian saje liputan saya pada petang ni untuk perlawanan bola sepak Wakaka eh eh menentang Go Go Ole Ole. Aina Rahman melaporkan dari stadium Kampung Pinang Sebatang.






Nak lebih..boleh layan video ni =)








25 comments:

intanurulfateha said...

hahahha lawak ah sis neh
wakakakaka

enyheartsdiamond said...

tehehe.. eny pon suka main video kat jib jab :p

Puan aiNa Rahman said...

to intan:

ngeheehe..hiburan di waktu petang la katakan =P

Puan aiNa Rahman said...

to eny:

sis pun sukee...menambahkan idea untuk menghapdet blog ni

cik helena said...

KELAKAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!@HAAHAHAH GULING2 GELAK

KRETIP GILE..TP POYO,HAHAAHAHAAH!

ADOIIIIIIIIIIIIII SAKIT PEROT GELAK!


TENKIU BABE!


MUAH MUAH!!!


SAMBUNG GELAK LAGI,,

HAHAHAAHAHH!

Puan aiNa Rahman said...

to cikhelena:

u tongok betape machonya u sekiranya dilahirkan sebagai seorang pemain bola sepak kan?

wakakakakakakakak eh eh..waka waka eh eh..hahahaa

||| PöJìé PööH ||| said...

Hahhaahah xleh blah weiii..
Sengal la Aina nih, mesti dah xde keje kan.. Yg pasti rambut i rasta ketak2, i looiikkkeee ;p
Hahaha!

Love,
PojiePooh Abdullah

Puan aiNa Rahman said...

to pojie:

ahahaha..gurau senda di petang hari..cmni la =P

QieFLy si Dolce said...

meleutp tak tahan tngok pikie dan yg lain....hahahah
Entry terkini : Jom ke pasar minggu Malang Surabaya

dak eina (◕‿◕) said...

sis sihat x nie?? haha pape p0n enjoy sgt bce entry nie..tergelak sorang2. haha lucu abes!

Puan aiNa Rahman said...

to qiefly:

ngee,,,macho kan?

Puan aiNa Rahman said...

to dak iena:

sis x bape nak sehat neh..demam bola org panggil..hehe

eQuRlz said...

hakhak..kelakar :)

Puan aiNa Rahman said...

to equrlz:

heheee..ops, jgn gelak

marina anakcikbob said...

kelakar.. :))

Puan aiNa Rahman said...

to marina :

=)

a kl citizen said...

kreatifnya...

Lelaki Ini said...

wah..
hebat2!

ezany said...

wow.. terer cik puan aina main bola.. siap score gol lg tu.. hahaha..

♥ juhairah ♥ said...

hahahaha.. lawak gilerrr! aina bleh masuk raja lawak la.. hihihi

noor afzan said...

aduh nak tergelak golek2 tengok..
huhu~

Nabiel said...

hahahaha~
mmg terbaek la dri kamo aina!hehehe~
leh bt team anto tuk wkil mlysia ke world cup nti~=)

Matjoe said...

haha, lawakss

MamaYatie said...

wakakaka..adoi...tergeliat tali perut gelak byk sngt...

AngahSayang2314 said...

aina kelakar tul la angah baca n3 kali nie