..

Thursday, October 22, 2009

1st month ann

24.10.09
genap sebulan kami engaged

sekarang ni..memang rase relaks giler, tapi bile ditanya tentang ape perasaan? jawapan nyer..same je kot..macam sebelom tunang. Cuma sekarang ni nak buat ape-ape pun kena pastikan die tahu la. Pasal nak hangout ngan membe-membe ..nak menggedik bagai, memang tak dapat la kan. Kalau sekarang pun still nak macam tu..baik toksah tunang dulu...enjoy je puas-puas..kan..kan?

Bak kata orang,
Pertunangan nie dah macam pra -perkahwinan gitu.
Ala..macam korang masuk matrikulasi sebelom nak masuk U..camtu la.
Kalau K.O..maka K.O la mase depan ko..hahhaaa.

Perancangan nak kawen tu memang la ade..tapi bukan dalam mase terdekat nie. Insyaallah, kalau takde aral melintang..taun depan la kot. Sekarang nak keje, kumpul duit banyak-banyak dulu. Lagipun aku bukan anak orang kaya..yang mak bapak nyer boleh taburkan duit depan mata. Nak itu ini, kena la usaha sendiri...tapi takpe..ini la yang dikatakan kepuasan. hahahahahah...gelak puas!

Dugaan alam pertunangan?

Of course..
gaya ala-ala pengantin laki dalam iklan P1 Wimax..hahaaahaa
Mesti la ade kan.

Tapi setakat ni..gaduh kecik-kecik je, xde ape pun. Orang pompuan nie kan cepat emosi..ni la name nyer pompuan. Kalau tengok cite macam-macam aznil kat astro ria pun, segmen tangkap leleh tu..sape yang cepat meleleh? pompuan la. Aku sedaya upaya untuk cuba mengawal emosi..tapi kadang-kadang tu, paham-paham aje la. ngeeeeeee...


Ape-ape pun..sendiri mau ingat la...can cin cauuu..



pic mase 1st date..hahaaa..nerd giler

~~SEkiaN~~








32 comments:

hidayah said...

yang,
1st date da snap pic ya? hee.
hah, take care tau. jgn mcm2x.
giv n take. muah! doa kn kowang ke jinjang plamin + akhir ayat.

aina aina nape aina tade kat ym. invesible ke yang

mAr@ZiEy said...

Betul2..perasaan da bertunang is same je ngan sblm tunang..tp kalau nak kwen nnti..bru la akan terasa akan bahang perasaan bertunang tu..serius..hehe

Cik aiNa said...

to yaya:

hee..mase tu aina tengah slim oke. berat dalam 46 camtu je.
muke pn cengkung.
skg ni,..huahuaaa.


~aina on9..invi..buzz je k

sasha* said...

yang,u kawen dulu k.i tak tau lg jd ke tak date i bgtau u tu hahha.ala kawen guna duit sndiri dr di sponsor lg puas hati kan :P

muka u masa first date innocent je :P.nanti i letak pict i ms 1st date ok.dahi jendul muahaha

Cik aiNa said...

to mar@ziey:

yeke?
heee..ni aina takot nehhh

Cik aiNa said...

to sasha:

ala..senang2 kite kawen sesame yunk..ok? hahaa.

tu la..muke suci murni tu..x tahan

LuVidA^^ said...

bestnye da tunang kan...
hope kekal la sampai akhir hayat..
hikhik...

Cik aiNa said...

to luvida:

rase cam biase je ida..
takot lagi ade.

ღn0n0iღ said...

Dah tunang ni rasa macam dah kena cop kan.. ekekeke.. "KAU AKU PUNYA" phewitt..
Anyway.. sonok je dengar citer Aina ni.. Noi doakan semoga sampai ke jinjang pelamin dan berkekalan hingga ke akhir hayat..
Aminnnnnnnnnn aminnnnnnnnnnnn...

sah90 said...

Cepat2 kawin.
Leh jemput kitaorang makan2...
(^_^)

Cik aiNa said...

hehehe...macam lagu malique ngan najwa tu kan.."KAU YANG PUNYA"...hhaaa

Cik aiNa said...

to sah90:

wokeyh,,nnti jemput.

norhaizan said...

cepat2 kawen..xdela ujian masa bertunang..hee..nway, sweet couple of yours

Cik aiNa said...

to norhaizan:

yup..kena kawen cepat2..heee

farah aminuddin said...

sama cantik sama padan ^^

Cik aiNa said...

to farah:

hee..tengkiu2

falcon said...

namo pon dugaan sabo jolah.... semoga berkekalan hendaknyer..

lionteen said...

da sbulan kan..
cpt tul ms berlalu yek..

aa..
cpt2 kawen..
xsbr nk tgk,.
hehe

lionteen said...

da sbulan yek..
jap je ms berlalu kan..

cpt2 tau kawen..
mau tgk..
hehe

Judiene said...

cik aina, happy anniversary yg ke sebulan
hehehehehe
u guys look cute together
don be apart
hargai org yg menyayangi kte
coz once they stop loving us, then we'll know how loser we were

p/s ~ msj yg ntah hape2.. hehehe

imHepPie said...

waaa pic 1st date mcm pic da tunang hehe mesra tuh

aleena said...

sweet couple..same chantek:)

Cik aiNa said...

to falcon:

heee..tengkiu2

Cik aiNa said...

to lionteen:

lionteen dtg la kenduri aina nnti..taun depan tau..

Cik aiNa said...

to judiene:

perghh..ayat bermadah tu.
thanks yah.

Cik aiNa said...

to imhepie:

tu perli ke ape tu?
hahhaa

Cik aiNa said...

to aleena:

thanks babe..

lieya orange M.I. said...

...syoknyerrrr dah jd tunang org...
...ade tak kene ngorat lg, bila cincin tunang dijari??...=D

Cik aiNa said...

to lieya orange:

ade gak la..tapi smestinyer x layan la kan. hehee

imz jentayu said...

happy 1 ann sis...makin berseri-seri ehh..hehe

imz jentayu said...

happy 1st ann,sis...cpt2 kawen tau,nk mkn ns mnyk ni..hehe

Cik aiNa said...

to imz jentayu :

berseri2? cam biase je..
okeyh..sedaya upaya berusaha untuk kawen cepat2...(~_')