..

Wednesday, December 2, 2009

Hipokrito


Selamat pagi ye tuan-tuan dan puan-puan,

Pembelajaran kite pada hari ini ialah "HIPOKRITO"
tau kan ape kejadah nyer?

Dalam dunia hari ini ye tuan-tuan dan puan-puan, ramai giler hipokrito ni..
Salah sendiri tidak mau mengaku,
tapi menyalahkan orang lain..ngeh3..
Ape anda nak buat dengan spesis orang macam gini?
nak sula ke...nak ape?

Kate orang..die pun same jugak..2 kali lima belas.
Itu yang aku tak paham.
Hurm..
Rase kelakar pun ade jugak kan..
macam nak memperbodohkan diri mereka sendiri..hahahaaaa.

Sekali kena tiup ngan angin barat daya..pergi la ke barat die tu,
sekali kena tiup ngan angin timur laut..pergi la ke timur..
tak ke tak tetap pendirian?

Jadi..same-same la kite menjadi diri sendiri,
Kalau orang dah kenal kite camtu,
lagi nak hipokrito..tak ke kite ni nampak cam nak memperbodohkan diri sendiri.
Tak guna..blajar tinggi-tinggi tapi tak nak pakai kelebihan yang Tuhan bagi,
kang kalo Tuhan tarik balik..mau menangis nanti,
Ape lagi...renung-renungkan lah wahai kawan-kawan sekalian,
Betol tak ape yang aku cakap ni?




P/s : TUKAR LAIN...aku nak teruk Link rakan kongsi aku..AINAFF SDN BHD..wakakaka.
Jantan terhangat di pasaran..yeahh





12 comments:

izzahfarhana said...

er hipokrito ade serupe mcm hippopotamus x?

Cik aiNa said...

to izzah:

macam platipus pun ye jugak yunk..hahahaa

cybernetic88 said...

haha. spe beliau tu?. ltk je la. nk tngok ni. haha =P

Cik aiNa said...

to cybernetic88:

x boleh..x boleh..nnti beliau nanges..wakakakaa

sasha* said...

biarkan si dia itu menangis wahai sayang hahaha ;)(gelak hipokrit)

Best Of Me 321 said...

siapakah beliau?
adakah aku?

oohhh tidak

~ceRRy beRRy~ said...

x suke org hipokrit!

depan ckp len..

blakang ckp len!

black_mel said...

cik aina ni jenis panas baran jugak nie...huhu..bahaya2...kena kawal yer cik aina..

wazy said...

ehehe rileks cik aina cool down dulu yer

Ries Lee said...

be yourself.

Huda said...

owh..ingatkan kalo ditiup angin barat daya, ke timur laut n vice versa...
hehe..
gurau

spesis macam ni elok diletakkan di kutub utara. bleh kawan ngan beruang pola~ hehs~

Cik Rara said...

hipokrito..spesis ni mg byk lor cik aina.. :D