..

Tuesday, December 1, 2009

Sumpah..aku takkan caya ko dah!

Aku nyesal giler baik ngan ko!
Rupanyer ko camtu kan.
Aku ingatkan ko tu boleh la dijadikan kawan..tapi cam hampeh.
Mati idup balik pun aku takkan caya ko dah.
Rupanyer orang yang aku cakap DENGKI..BUSUK ATI..ko la ea?
Ooo..baru aku tau.

Tu aku benci giler nak buat baik ngan orang..
Pasni aku akan hati-hati.
Sebab ramai yang pangai cam hampagas kat luar sane.
Memang aku hangin tahap babun hutan neh.
Aku taknak la kutuk ko kaw-kaw..
Sebab aku boleh pikir secara waras lagi..walaupun ko dah buat aku kecewa.
Nampak baikkkk...tapi cam haram!!
Tak puas hati..apsal ko tak cakap kat aku depan-depan????
Takut ea?
Dah aa weh..tak payah lagi nak buat baik ngan aku,..sebab aku dah tau pangai ko cam haram tu.


Sekian!!!




19 comments:

Apih said...

mabok ko guano ni eh? rilex²..

Rara said...

cik aina comel ni kalau dah marah, menakutkan betul T__________________T

lionteen said...

atoi..
kite trime nsb yg same la..
so,skang ni mmg lionteen fhm sgt ape aina se cz lionteen kene gak..skt ati tul org mcm tu..
skang lionteen pgg pd prinsip..
jgn terlalu baik sgt ngn org wlaupun org tu pernah wat bek ngn kite..
huhu

Encik Azizan said...

ni msti ckp kat zizan kn..sedey la..hahaha

aien~s corner said...

hui.. relax2.. owg sentiasa menilai pe yg kite ckpkan.. relax ye cik aina.. huhu

xmo mrh2 dh ae dear..

~AmyLiana8886~ said...

soba deh..

Yanmie said...

huhuhu..bawa2 mengucap dan bersabar yea..

nurain rodze said...

huhuhu .
bwak bertenang ya !

black_mel said...

cik aina marah2....sabar2..bwk mengucap..

Shafiera Shazlin said...

kita pun pnh dpt kawan cam haram!
kita anggap dia la bestfren, dia la kakak...tp at last dia wat taik...rampas my bf...tu la adiah ari jadi yg dia bg...kecewa giler..

'AQILAH said...

senyummmmmmmmmmmmmm :)

ellenyna said...

sabar aina, sabar.

Liyanaa. said...

T______________T i pnah ada dlm situasi antra i dgn kwn baik i, die slh fhm ingat i dengki dengan dia sampai i sedih tapi alhamdullilah kiteorang okay dh.

btw yunk u jgn mrh2 nnt tak cantik dh T_________________T

iniCIK yASmin said...

cabaran iduo yg slalu ada mcm nielah..sob2

Nedy Nadia said...

nape nie cyg?
sabar ek. dugaan tu..
brdoa byk2 ye :)

«♪Ruff♪» said...

hoh...aku igt aku jerk kena cmneh...kamu pun same...
sabar jela...
ini dugaan namanya....

Best Of Me 321 said...

aku pun nak mengamuk gak, camne aku nye blog kena banned kat shoutmix, argggg!

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

insya-allah allah tue maha adil..xselamanya orang tue akan berada di atas..pasti akan ada keinsafan untuknya...kita doakan yang terbaik untuk dia..sabar k dear..memang manusia nie xpernah mensyukuri apa yang diorang ada..sebab tue selalu iri hati dengan kelebihan orang lain..

cybernetic88 said...

huh. awt ni sis?. aiyo. rilek la =P