..

Tuesday, March 30, 2010

Award


Oke...dengan segala bangga nyer nak bagitau aku baru je dapat award dari ziana.
Best gitu awardnya.

Ops..kepada kawan² yang ada bagi aina award, sori sangat² sebab tak sempat nak tepek kat blog. Btw..aina sangat appreciate oke. Many thanks..mmuahh!!





3 comments:

sasha* said...

u deserved this yang :)

Hazzy Ishak said...

wah top blogger

F U N F A B U L O S I T Y said...

dex dapat byk gak award ni
tapi tak tempek ag kat blog
syarat last kene tag mmber lain tuu-adeh terpaksa la dex tolak award tu-atau setengah tu dex curi2 masuk dalam almari diam2 je-hehe ;D