..

Wednesday, March 3, 2010

Breakfast tag pagi ini..


Ohoo..aku ditag oleh cik biol. Lately memang banyak kena tag ngan kawan-kawan, tapi disebabkan kebanyakan tag tu penah aku buat sebelom ni..so, aku mengambil keputusan untuk menjawab tag yang lain dari yang lain. oke..cekidaut


1. apakah hubungan anda dengan dia?
>> teman tapi messsra


2. 5 impression terhadap dia?

>>mak aihh...tinggi nyer kau melz..
>>ramainya follower kau Melz
>>bestnyer entry kau Melz
>>aku nak jadi macam kau Melz
>>bile nak belanja aku Melz?

3. perkara yang paling memorable dia lakukan kepada awak?
>>die create layout cun melecun neh...ngan banner tu, die la yang buat..ahahaa..best!!

4. perkara yang paling memorable dia katakan pada awak?
>>"terkejut mak"
>>"miahaha"
>>"mekdi seketul"
>>"ape ada hal"
>>"ko go tak?"

5. kalau dia kekasih awak?
>>bangga siott ade kekasih yang tinggi lampai..

6. kalau dia jadi musuh awak?
>>aku tembak die pakai senapang gajah..hehehe

7. kalau dia kekasih awak, awak akan??
>>tanye die.."tak reti2 nak masuk minang, duit nuff dan beriban-riban tu"

8. kalau dia jadi musuh awak mungkin kerana
>>aku tak pergi gathering yang dia anjurkan..hurm

9. overall impression tentang dia?
>> friendly gitu

10. the most desirable thing to do to her/him
>>nak dia bawa aku terbang..terbang ke mane, dia tau la tu..haha

11. apakah awak rasa pandangan orang terhadap awak?
>>perasan >>poyo >>tapi baik hati..kan..???

12.apakah sebenarnya perangai anda?
>>pendiam..ngehehee

13. perangai anda yang anda benci?
>>better late than never..means, aku suke wat menda bertangguh-tangguh, bak kate orang sekarang, rileks2 sudeyh

14. orang yang anda ingin bersama
>> nak bersama-sama ngan mak dan akak aku je..buleh makan best..

15. katakan sesuatu untuk orang-orang yang suka anda
>>suke je ke? taknak ngorat?

16. tag 5 orang
>>tag 5 orang sikit sangat, aku nak tag semua orang buleh?


4 comments:

Miss ... said...

cik aina hehe thanks buat ekk
jap nk tanya ye ke cik aina ni pendiam lalala :P

aaa lagi satu melz ni sape ? ensem ke? nk ngurat boleh? wakaka

Cik aiNa said...

to miss..:

yela..saye pendiam,
kat blog je peramass..hahaa.

melz tu adik saye..nak ngorat ke? bulehhh sangat!

mira amira said...

kak pendiam ek tp lam blog byk gak kak mengomelgomel . hehe =)

black_mel said...

untuk melromeo di puji melambung2...