..

Friday, May 14, 2010

Alhamdulillah...rezeki saya : ada orang sponsor lembu


Inilah lembu yang saya maksudkan. Pada awalnya tuan lembu ni hanyalah suruh saya menternak je, tapi setelah dipikir² elok juga kalau dikorbankan untuk kenduri yang bakal menjelma nanti. Bagi saya nak menternak lembu ni bukanlah perkara yang senang, di tambah pulak dengan keadaan rumah saya yang berada di tengah² kotaraya metropolitan ni. Mana ade tempat untuk beliau???!! Tapi besar kemungkinan saya akan tambat beliau kat tingkat 6 rumah saya tuuu hehehee.

Tapi sebelom tu :

1. Thank and link the person that give you a cow.
Insan yang berhati mulia tu tak lain tak bukan la..KAK TASH da vasss.

2. Bagi wasiat kepada 7 blogger lain?
Haaa...nak bagi sape yek? Sape² yang terasa nak bela lembu..dipersilaaakan

3. Bagitau dorang yang dorang dapat dari orang kaya sepening lalat.

Mak aihhh...memang kaya la kan, kalau dah boleh kasi lembu kat orang lain.

4. Cerita 3 perkara yang anda buat sambil tengok tv

- Semestinya tengah landing baikkk punya kan.
- On9 sambil mata dengar tv (tengok ke dengar tv??)
- Makan kuaci

5. Bagitau 3 makanan pelik yang pernah anda makan.

- Pedal itik serati bakar (muntah ijau aku lepas makan tu), itu je la kot setakat ni. Sebab kalau pelik² awal² lagi saya takkan makan. =P

6. Berapa kawan anda kat fesbuk?

Sekarang 2302..campur waiting list 125 jadi 2427, tunggu masa nak delete sikit demi sikit. Sebab mereka tu ramai yang menyepikan diri sajork.

7. Cemana jumpe sidia dan kat mana?

Jumpe kat myspace..huhuu =))


Yay..dengan ini saya dah lulus untuk menjadikan lembu ini sebagai korbannn. hahaaa =)



30 comments:

Hazzy Ishak said...

korban utk kenduri cik aina

Liyanaa. said...

hahahahahaha ensem lembu u nyahh:P

Cik aiNa said...

to hazzy:

hahaa...tu la pasal

Cik aiNa said...

to liyanaa:

yang..xnak ngorat ke? ahaks

||| PöJìé PööH ||| said...

Ada orang sponsor lembu utk Aina kawenn..
Wahh!

Love,
PojiePooh Abdullah

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

jimat...nanti kenduri leh kasi sembelih jerk..heheheheheh

fiD said...

xsabo kan tu nak kawen, hohoh

dak eina said...

huih bestnye dpt sp0nsor tuuuu..

Judiene said...

ni btol2 lembu korban ke or what?
baru ingt nak sponsor
hahaha

nmmy84 said...

salam kenal aina :)

ingatkan betul2 tadi lembu tu.haha.
selamat menjadi pengantin baru ye.semoga satu fasa baru ini akan buat awak bertambah2 bahagia.

.::WaNiE::. said...

lembu gagah perkasa

QieFLy si Dolce said...

i like lembu u hahahha....nak gak merasa....

Roronoa Zoro said...

lembu kenduri kawen.. wow! bestnye ade sponsor.. hehe

JMR said...

untung ada org sponsor..kecian lembu tu jd mangsa..heheheh

niesz said...

alhamdulillah..murah rezki kan..

Cik aiNa said...

to pojie :

pojie pun dpt jugak sekor kan?
hahaaa

Cik aiNa said...

to purplelicious:

haaa..tu la kak.
kasi sembelih je, x larat nak bela

Cik aiNa said...

to fid:

a'aa la..x saba nak kawen da neh..huhuu~

Cik aiNa said...

to dak iena:

klo sponsor betul² kan best..

Cik aiNa said...

to judiene:

lembu tipu..haha

Cik aiNa said...

to nmmy84 :

thanks yeaa =)

Cik aiNa said...

to wanie:

ahahaha...lembu sehat dan cergas

Cik aiNa said...

to qiefly:

ahahaa...nanti la aina kasi lembu kat qief lak.

Cik aiNa said...

to zoro:

klo sponsor betul² kan besttttt

Cik aiNa said...

to JMR:

Ahahaa...yo la tu

Cik aiNa said...

to niesz:

ehehe.. =P

ezany said...

aduhai.. tertipu la pulak.. :p

Cik aiNa said...

to ezany:

ahaaa..sekali sekala.

Cik Rara said...

alhm..rezeki cik aina kn.. :)

Aus MeLankoLik said...

jumpa kat myspace cik aina ??
hebat , org kate dah jodh kan .

ingat tadi ade org sponsor lembu sekor tuk kahwin , hahahak . untung nye . hahahak .