..

Tuesday, May 11, 2010

Anniversary blog saya


Hepi beday to u..hepi beday to u..
hepi beday to belogku..hepi beday to u..
jeng jeng!!


Hari ni pada tanggal 14.5.10, genaplah setahun usia blog kiut neh. Dalam masa setahun, banyak yang aku belajar dan banyak jugak lah benda yang aku perolehi dari berblogging ni. Aku dapat ramai kawan, dapat duit dan dapat mengisi masa lapang yang sememangnya tak berapa nak lapang. Sepanjang setahun berblog, sebanyak 195 entry telah dikeluarkan merangkumi semua aspek. Dan memandangkan blog ni blog personal, semestinya la ceritanya akan berkisar tentang aku dan kehidupanku yang ada kalanya membuatkan aku sendiri pun nak termuntah.

Dalam berblog, ada masa aku rasa sangat yakin dan ada masanya kita akan rasa macam..hampir² nak delete blog ni. Dan itulah yang dinamakan dugaan dan cabaran. Apapun, aku harap aku takkan delete blog ni, memandangkan ia adalah satu aset yang aku sayangi =)

Ucapan terima kasih tak terhingga buat rakan² yang sudi menjenguk blog yang tak seberapa ni dan sudi baca entry² merapu aku tu. Ambik kiss sorang satu k..muah..muahh!! Tanpa korang, aku rasa aku syok sendiri je la kan..hahaaa.




29 comments:

nizaa said...

besday blog kita serupa...hehe

Cik aiNa said...

to nizaa:

yeke..hee, hepi beday utk blog kite =)

enyheartsdiamond said...

happy bday blog sis aina :))

Cik aiNa said...

to eny:

ehehee...thanks eny

sasha* said...

happy anniversary syg.u untung tak dpt kenal i?haha.i love youuuuu

Eyda Sheyda said...

happy birthday 2 ur blog ya..

moga sukses selalu..

y@n@ M!B said...

epi besday to belog aina..tetibe ngidam nak mkn kek..ehem² =p

Alien Hijau said...

happy besday! dlu slalu follow blog ini... then stop berblogging. pastu terus x jumpa da. now br dpt jumpa balik. happy besday again!

puan sri nurhanis said...

siap ade anniversary...hehe
btw..mmg nice blog..
simple and significant (:

Mario said...

yeay...hepi anniversary...

makdara terdiva said...

hepi anibesari cik aina..

semoga terus sukses berbloging..

cik ian@aH Lian~ said...

semoga belog ini
happy meraikan anniversarynya~
:)

Cik aiNa said...

to sasha:

untung laa..sbb selalu sharing probs kan..hee

Cik aiNa said...

to eyda:

thanks eyda =)

Cik aiNa said...

to yana:

ahaa..jom² kite makan kek. yana banje =P

Cik aiNa said...

to alien:

tu la..patut la lame x nampak..hee

Cik aiNa said...

to puan sri:

untuk tatapan mase depan je puan =)

Cik aiNa said...

to mario:

tengkiuuu

Cik aiNa said...

to cik ian:

ye dear..blog tgh senyummm..hehe

Cik aiNa said...

to kak dara:

akak kena salu masuk blog saya..sy aktif la =P

ellenyna said...

happy birthdayyyyy ! haha.

Alien Hijau said...

sis aina,

bukan lame x nmpk. tp x pernah nmpk la.

ni blog br. T__T

dak eina said...

laaa...bru 1st besday ye. igtkn da lme. :)

Cik aiNa said...

to elle:

ahahaa...bufday blog

Cik aiNa said...

to alien:

owh yeke..haha.

Cik aiNa said...

to dak iena:

baru setahun la iena.. =P

Ery Farieha said...

wah setahun dah
maju dah =)

||| PöJìé PööH ||| said...

Wow setahun jagung baru tapi dah meletop!
Congrats :)

Love,
PojiePooh Abdullah

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hapie anniversary to ur blog..keep on blogging k...