..

Monday, May 10, 2010

Undangan Majlis Perkahwinan Saya


Photobucket


"cinta yang bersemi sejak 30.06.08 akhirnya ke jinjang pelamin..syukur ke hadrat Illahi di atas kurniaan yang diberikan"


Photobucket

Di atas adalah pelan lokasi ke rumah aina di Kelantan. Jadi, kepada kawan² yang berada di Negeri Cik Siti Wan Kembang tu boleh la bertandang ke rumah yang beralamat seperti tertera di atas. Tak kira la sama ada anda memang orang Kelantan ke, balik kampung ke, tengah bercuti di Kelantan ke...boleh la berkunjung kerana anda di jemput. Walaupun secara tidak formal, anggap la saya telah menjemput anda oke. Seboleh²nya elakkan perasaan tersentap itu kerana ia bukanlah satu perasaan yang elok =)

Kadang² normal la, kita sebagai manusia biasa ditambah pula dengan usia yang dah 1/4 abad ni memang tak lari la dengan sindrom² nyaMuk ni..hehe. Nak ingat semua kawan² tu tak dapat la kan, tau² dah ade orang tersentap dah. Jadi, ampun maaf dipinta k. Jangan kerana saya terlupa untuk menjemput, anda berfikir saya takmo kawan ngan anda. No..no...nooo!!! Sesungguhnya saya tidak lari dari kesilapan, sama macam anda =P Tapi kalau dah diajak tu, jangan la melampau² sampai minta dihamparkan "PERMAIDANI MERAH" ..kerana saya juga tidak pernah menjejakkan kaki di atas permaidani merah segala, ini kerana permaidani di rumah saya semuanya bewarna biru.



"Doakan semuanya berjalan lancar ye kawan²".

SEKIAN



65 comments:

.o r k e d. said...

kak aina!tahniah.bestnya.insylh orked ley pergi yg kt semenyeh.sbb orked kt KL.nti,nk amk pic byk2 dgn akak ek! ((:

Cik aiNa said...

to orked :

hee...boleh dik boleh.
kite berphotogedix.. =)

Nashays said...

selamat pengantin baru :)

Cik aiNa said...

to nashays:

thanks =)

Miss Izah Mohamed said...

TAHNIAH CIK AINA :)

Cik aiNa said...

to Izah:

thanks izah.. =)

y@n@ M!B said...

yeayy xsabar tggu 12 jun!! ^_^

Cik aiNa said...

to yana:

heee..x sabar juge nak jumpe kamu yana.. =))

Syahrul Iman said...

Tahniah cik aina..nanti upload pic kawen banyak-banyak k =)

aku_tiewa said...

la, org kb upernye..hi3

xleh mai la, x balik kg pun..
anyway, tahniah yea..
semoga b'bahagia..;p

Cik aiNa said...

to tiewa:

yo..ambo orghe klate.

thanks yeaa

Cik aiNa said...

to syahrul iman:

xnak upload..ahaha

Shidi Shah said...

smoga bhgia..

ejaMaria said...

selamat menempuh alam baru...
moga bahagia ke akhir hayat...

sasha* said...

syg,i doakan yg terbaik utk u.kalau i tak dpt dtg jgn sentap :)

Cik aiNa said...

to shidi:

thanks =)

Cik aiNa said...

to sasha:

i x sentap byk tp sentap sikit2..haha.

xdela yang..klo u bole dtg ..dtg la, xleh nak wat cemane. xkan i nak pksa u kan.

Cik aiNa said...

to ejamaria:

thanks kak

mengenaldiri said...

Salam..akak!
Tahniah...
semoga bahagia dan berkekalan hingga ke akhir hayat..
=)

Cik aiNa said...

to mengenaldiri:

wsalam.

thanks yaa.

saya_arief said...

aku pown ade kat kelate..
makan2 ade x..??
kui3..

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

sis.. tahniahhh~ ^___^

Cik aiNa said...

to arief:

name lagi kenduri..mesti la ade makan2..haha

Cik aiNa said...

to sumi:

thanks sumi =)

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.sis, sedeyyyyyyyyy
.smlm dah ckp dgn hairi, nk g ruma sis 12june
.tibe3 die ckp ade wedding laen on d day
.warhhh kakak angkat die kawen
.kiteorg kene pegi
.serba salah nehh
.benci aihh T_________________T

Cik aiNa said...

to fateha:

nak sentap sikit boley?
ahaaa..
its okey dear,
nak wat cemane klo ade hal.
tlg doakan utk sis pn da oke.
=)

Enchaoz said...

kak aina! congrats k! hehe ecah pegi semenyih punye k =) insyaAllah

nisa said...

tahniah aina..

Cik aiNa said...

to enchaoz:

oke ecah..jumpe nnti =)

Cik aiNa said...

to nisa:

thanks nisa..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

tahniah..dan selamat menempuh alam baru nanti k...

Roronoa Zoro said...

selamat pengantib baru wahai sahabat blogger..

Cik aiNa said...

to purple :

thanks kak. boleh geng la pasni..hehe

Cik aiNa said...

to roronoa:

thanks yaa

Lya Colours said...

wahhh tahniah la cik aina
sampai jugak seru
aku jugak melopong tunggu sapa ntah
tunggu datuk L kot
muehehehehe

Cik aiNa said...

to lya:

datuk L?

ahaha..mane la tau, btol2 ke kan. best tuu

Miss ... said...

cik aina tahniah ye x lama je lagi hehe

dak eina said...

yea bleh pegi lah... dak eina dk kelate je nie...huhu :)

Cik aiNa said...

to miss... :

thanks yea babe

Cik aiNa said...

to dak iena:

org klate gak ke? =)

annadzirah said...

dpt tau ni dr belog mello.
wahwah.
tahniah sis!.
moga bahagia ke akhir hayat.
:D

wanes said...

tahniah utk aina, smoga berbahagia. wanes senang sekali utk beri award "Beautiful Blogger" utk aina. sudilah kiranya menerima award dri wanes ni.

Eyriqazz said...

ehh,..kenapa saya tak dijemput ?hik3..siapalah saya...laa..kelantan rupanya..sama la ngan wife saya....

Cik aiNa said...

to anna:

thanks dear..

Cik aiNa said...

to wanes:

thanks wanes..nnti aina g amek k

Cik aiNa said...

to eyriqazz:

haha..memanjang x dijemput. kad vvip da sampai kan?

haaa..klo cemtu boleh la ke kelantan 29hb ni

g-mie said...

TAHNIAH..! diharap hubungan cik aina & bakal suami akan kekal hingga akhir hayat.. amin~

huhu~ kelantan..? jauh laa cik aina.. nanti pos-kan je nasi minyak tu ye.. haha~ xpown, buat entry khas kt blog kesayangan cik aina ni.. dapat laa rasa sikit kemeriahan kat sane nanti untuk tatapan visitors dan bloggers yang rajin menyinggah blog cik aina ni, eak.. whee~

Cik aiNa said...

to g-mie:

gmie dtg kat semenyeh la. cepat kasi address..aina send kad.

Razis said...

tahniah to cik aina..hrp pas kawin nti jgn stop berblogging yer

Cik aiNa said...

to razis:

arap2 cmtu la..da setaun blogging..syg lak klo nak stop

mohdhairihassan said...

cik aina.
tahniah ek..
moga kekal ke anak cucu cicit.
moga bahagia selalu hendaknya..
^_^

Cik aiNa said...

to mohd hairi :

thanks hairi =)

Nissa Rachmad said...

Aina, Selamat Pengantin Baru.. ;))

Cik aiNa said...

to nissa:

thanks babe..

gooseberries said...

congrate cik aina. selamat pengantin baru. semoga kekal selamanya =))

Ery Farieha said...

tahniah aina =)
wahhh pink gitu kad
hikhik

Yatre Hayati said...

selamat bakal pengantin baru yer!!!

Cik aiNa said...

to gooseberries:

aminn =)

Cik aiNa said...

to yatre:

tema kaler pink dear.. =)

Cik aiNa said...

to ery:

thanks

helena's said...

insyaAllah sampai..nak duk atas pemin sekali,,amik berkat..hahaha!

Cik aiNa said...

to helena:

babe..duk atas riba i la..lagi berkat..hahaa

Cik aiNa said...

to helena:

babe..duk atas riba i la..lagi berkat..hahaa

eykameow :) said...

wah kakak...selamat pengantin baru eyka ucapkan..semoga berbahagia selalu n kekal hingga ke anak cucu.. eeee..best nyer dah dapat kahwin!! semua nya sah!!

sukiminna said...

selamat pengantin baru puan aina..:)