..

Monday, September 6, 2010

Kad raya dari saya untuk anda


Selamat hari raya diucapkan kepada semua kawan² blogger tak kira la walau dimana anda berada, kita kenal ke tidak ke ape kan. Semoga Aidilfitri kali ini memberi 1001 makna buat kita semua. Di kesempatan ini saya ingin menyusun sepuluh jari mohon maaf seandainya sepanjang saya berblogging, saya ada membuat kesilapan, terkasar bahasa, termennyinggung perasaan sesape, termengata, termengumpat, segala terrr la..harap dimaafkan. Ini kerana saya juga sedia memaafkan anda semua. Tapi janji..jangan buat lagi yea..hehe.

Dengar² kata, raya jatuh hari Khamis ea? Ntah betol ke tidak, kita tunggu je keputusannya malam esok k. Tapi, kalau raya hari khamis maka kelam kabut la kita semua yea. Maklum la dah bajet raya jatuh hari jumaat. Kesian bagi sesiapa yang kerja sampai hari khamis, cemane tu? Malam raya kena berkejar balik kampung la. Lagi kesian bagi sesiapa yang terpaksa beraya dalam bas, yelaa...tiket bas balik kampung pukol 10 pagi, nak sampai kelantan mau 8 jam, pukol 6 petang baru sampai kampung. Ishh..kesian. Lagi lagi kesian kalau tiket bas malam khamis tu, sah² kena beraya kat KL ni sorang², sambil menangis guling² mengenangkan keluarga dan saudara mara yang syok beraya pertama kat kampung. Hurm...

Jadi..pesanan saya,pandai² la buat cuti sendiri..nak selamat balik la kampung esok ke, malam ni ke..macam saya. eheheh.



13 comments:

cha said...

selamat hari raya yang :)

Anip™ said...

selamat ari rye gak..cantik kad rye tu..hohohohho

makdara TERDIVA said...

selamat hari raya lalink aina..

ampun maaf atas lawak2, gurau senda yg mungkin bisa mengguris hati secara tak sengaja..

selamat balik kg yer..

Lya Colours said...

selamat hari raya aina =)

ElyaElmo said...

aina.............dah lama tak mengomen kat sini...
selamat hari rayaa ainaa...:)

FyZa said...

selamat hari raya..;)

nisa said...

selamat ari raya aina

lionteen said...

slamat hr ry...
comey je kad ry..
hehe

black_mel said...

Selamat Hari Raya Aina dan Suami....raya jgn main mercun....

Bro Framestone said...

bro petang semalam dah sampai kg... mgu depan beraya di belah si dia bro pulak.

ahad depan lgai kot balik KL he..23x

Regard,
BroFramestone Blog
@ Sudi-sudikan melawati BroFramestone In D' House

f_aRa_aINa989 said...

selamat hari raya puan aina..=)
hehe...

ieqa said...

selamat hari raya Puan Aina & husband! ^^

Daleela said...

selamat hari raya... xsempat nak mengandung lagi..hehehehe