..

Monday, December 27, 2010

Penangan cerita indon kat tv kepada diriku

Syabas bete kerana Malaysia menang 3-0 ke atas indon malam tadi. Memang puas hati la sebab taun ni pasukan yang aku sokong konpem menang. Haha. Sejak dari Piala Malaysia punyer match yang awal² lagik..sonok oke. Dan..bila dah menang konpem² la aku update status kat muka buku kan yang mana rata² semua orang pun duk sibuk berbicara tentang kemenangan besar tu. Nak dijadikan cerita..ade sorang kawan aku ni pegi la komen status tu, erm..tapi konpius jap, sejak bila aku kawan ngan mamat indon, sebab setau aku kawan aku ni orang Malaysia..tettt.



hahaa..ni la penangan banyak sangat tengok cite indon, sampai cakap pun dah serupa indon dah. Makin lama makin aku hairan lak ngan membe aku neh..tah² betul die orang indon..sebab caranya macam marah betol je Indon kalah..hahaha.


Kesimpulannya : dua² masuk air..hahaha

7 comments:

Miss Izah Mohamed said...

lompat2 smlm mesia menang.. hohoh.. hope for the miracle on 29th.. :)

Khairul Atikah @ Cik Yuki said...

haha anda berdua sgt sengal ;)) btw, thniah m'sia hehe

*nk updte status gk tp rata2 mber ckp psl bnde y sme,,,t ta de spe nk komen wll post sy TT__TT*

Admiral Hafiz said...

apa2pn
game smlm mmg best!

Malaysia BOLEH!



Wow! Cantiknya Header Blog ni! Jom undi! Pencarian 10 Header Blog Tercantik 2010!

Oreo said...

Waaa kak aina

Hebat btol akak cakap indon.Salute lah.Hehe

... said...

as salam..
huhu..sepanjang hidup saya, rasanya tak eprnah tengok cerita indon. sibuk2.

huu..

NieyaVanilla said...

hahahhaah..tergelak2 bace...hahahha

chekgu Moe said...

hahahaha..seengal gile...
org tu malaysian ke indonesian?
tapi mmg betul...dua2 masuk air...

opppss.. muke ai ade kat komen tu..hahaha..